Eilen kun aloin hoitamaan asioitani kännykällä , niin aina puhelu katkes muutaman sanan jälkeen.
No minä siitä ajattelin että ompas ihmiset tänään(maanantai) pahalla päällä kun lyövät luuria korvaani yhtenään.
Soittipa sitten vaikka pankkiin tai muualle naisille esim.
No tulin oikein pahalle tuulelle kun sitä luuria alkoivat korvaan lyömään ja aattelin jotta mitähän minä oon noillekin sanonu ja hämmästelin vallan kauhiast joo.

Sit hokasin ku salama kirkkaalta taivaalta ois välähtäny että, Eihä minussa oo mittää vikkoo muuta ku polves vettä ja hokasin jotta kännykkä onkin rikki.
Ja niinhä se olkii. Kun joku vastas ja minä ilmoitin nimeni jo puhelu katkes.
Kännykkä riähkä ol menny rikki aiva issestää..

Nyt se on uunilla kuivumassa se entinen kännykkä. Ajatella ku joskus harvoin tarvitsee hoitaaa mualiman tärkeintä? asiaa ni on kännykkä rikki.
Kuinka minä pärjäsinkään sen kolme tuntii ennekuin sain ostettua uuden kännykän,
No sekin kännykkä onkin naisten mallia , ei se minulle käy ollenkaan.
Tyylini on aivan toinen ja miehekäs,
Nyt meen kauppaan ja ostan miehekkään kännykän. Joo mikähän malli se ois miehekäs ? saas nähdä.
Tää o naisten malli tää, ei se mulle käy...................ja...kun .jne,.että

968489.jpg
Löytyisköhän tuolta mitään sopivaa miehen käteen?

968491.jpg