1261564.jpg
Joskus sitä ihminen löytää kaikelaista tavaraa ja halvalla, mutta ihmeellistä on löytää itsensä.
Tuntuu aivan siltä ettei itseään löydä koskaan? Ainakin minusta tuntuu.
Nuottiavain on sellainen vihje minulle , että nyt on aloitettava taas jotain uutta ja pistettävä
nuotit pussiin. Ei ei ei pussiin kokonaan kuitenkaan.
Täytyis välillä pysähtyä ajattelemaan sitä, että miksi me olemme olemassa?
Oleminen ei ole kohtalo, vaan sattumien summa.
No en ala filosoimaan siitä kuitenkaan.
Tuo nuottiavain minun oli pakko ostaa .
Aivan kuin se olisi tuotu minua varten sinne..
Laatikkokin oli mukana. hmm sanoistusta biisiin.

Intro--__--__-__---_----__---_--------,

Aamu seiseman "kantturoilla",.......(tuo sana kantturoilla= paikkeilla)
minä lakaisin lattiaa.
Sängyn alla pölypunkin näin,
olin siellä itse nimittäin.

Aamu seitsemän kahtapuolen,
haamukahvia juon..
Naapuri huutaa penteleen tenavat,
nyt ulos lähdetään.
Naapuri huutaa per.......n tenavat,
nyt ULOS lähdetään.

Tähän kitarasoolo väliin. ja pitkähkö_------___---____^^¨_-^^^^:

Toinen säkeistö seuraavaksi,
ja sitten viel`kolmaskin,
lalallal laa ja rallallallal lei,.
rallatus zidizadi zeis,
hmm.hmm, hmmmm( ihmeelistä tämä säveltäjän ja sanoittajan elämä on?)

Tähän Edinng---^¨¨¨¨¨--¨..,,,,._¨¨¨¨¨^^¨¨¨¨¨^¨¨¨¨^¨^¨.,.,.,.;.,.,:;Åö--,.,löä

Kelpaakohan ?

Joo tuo nuottiavain on lasia.
Niin ja luonnossahan tuo lasinen teos on 23cm pitkä